Måndag...

igen. Ikväll blir det att jobba från 16-21:30 sedan kommer Tim o hämtar mej på jobbet å åker vi till grebo. Där ska vi se paradise hotel:) Det är ju så kul nu när Dalin har kommit in i huset. Hon är ju störd haha. Imorn ska jag följa med Hanna o Nova till BVC:) Ska bli kul hehe. Senare på kvällen så har jag ljusparty, först såg det ut som om ingen kunde, men nu är det en del iallafall:) Så nu innan jobbet måste jag städa, så jag slipper göra det imorn. Imorn ska jag köpa fika och så, kommer bli mys!
Igår var jag o badade med Emelie, Ricky, Pär o ricken:) Det var kul, vi åkte rutschkana och tävlade i tid haha. Emelie o jag hade väl inte de bästa tiderna, men vi kände så att killar är ju så känsliga så vi ville inte att de skulle känna sig som värsta loserna liksom;)
Efter det var det bara lugnt, jag år upp resterna från fläskfilén:) Det satt fint, sedan blidde de filmtittande på kvällen:)
Nu sitter jag här i min morgonrock och har inte ens ätit frukost än:S Men det ska jag alldeles strax göra:)
I helgen som kommer nu så kommer mamma o Roy upp och sen flyttar ju vickan, samuel, smirre o gucci hit me:) Är så glad över det. O Förhoppningsvis kommer det upp fler kompisar från vimmerby så småningom hehe;)
Nu är det frukost time!

Kommentarer
Postat av: Vickan

Gumman vi har bokning imorrnkväll på jobbet som jag nog måste vara med på :((( störande..... Men hoppas du får ihop massa folk ju! självklart lägger jag en beställning ändå!!

Vi flyttar nog både fredag & lördag, så vill o kan du hjälpa till med något uppskattar vi det gärna :)

2010-01-11 @ 15:50:43
URL: http://vickizzen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh det hade varit så kul o komma till dig igen! Men hoppas det blir snart iaf :) Det va kul att du hängde på till simhallen babe! Hehe vem vet...det kanske kommer upp fler kompisar i framtiden :O Puss

2010-01-11 @ 20:24:44
Postat av: Anonym

Vickan: Det är lugnt gumman, blir ju fler gånger:) Vi ska försöka hjälpa er, an nog bäst på fredag förmiddag eftersom vi ska till grebo på fredags kvällen. Men vi hörs ju om det:) puss



Emelie: Gumman det blir ju fler gånger:) O sen ska vi ju ha fest här uppe snart hehe:) ja jag hoppas verkligen att det blir lfer kompisar här uppe;) puss

2010-01-12 @ 17:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0