Ljusparty:D

Igår hade jag mitt ljusparty o Kattis var ju konsult:) Det var så kul, hade runt 10 gäster. Det var tre som var sjuka igår som inte kunde komma, det var synd. Iallafall så fick jag välja produkter för 1828kr:) Så jag är super nöjd! Jag valde en stor grön stormlykta, en annan svart brun lykta och sen ett hurrican glasljus i doften svart hallon. Så nu längtar jag tills grejerna kommer hem hehe:) Tack till alla ni som var här och till er som beställde fast inte var här:)
Idag står det jobb på schemat (16-21:30) Nu innan vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Sitter bara och glor haha. Men måste laga mat runt två, för jag o carro åker till jobbet kvart över tre. Skönt när man kan samåka:) Blir roligare då.
Sedan imorn står det tvätta på schemat. Vi har HUR mycket tvätt som helst! Så det ska bli skönt att få det rent, så man har kläder att ta på sig;p
På fredag blir det nog att hjälpa vickan o samuel med flytten, sedan på kvällen ska vi ut till grebo:) Hanna o micke har lovefilm nu så det blir nog att kolla på någon film:)
Nee nu ska jag gå o plocka undan lite, städade massa igår innan alla kom och nu ska jag hålla efter det:)
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0