I´m back...

Har inte haft tid eller ork att skriva nu mitt i jul och nyår, men nu tänkte jag att jag måste:P
Julen har varit toppen, mycket roligare nu när Totte o Nova var med:D  Jag fick bla: en morgonrock (har ju inte haft någon innan, så denna använder jag jämt haha), godis, pengar, tavla på mej o Tim, flaska i glas att ha vatten i , ice age 3, ett silver armband, Glas, handdukar, presentkort på SPA björkbacken, kastrull, ljus och ljusfat, julbock, julkalendern - trolltider. Ja det var nog det mesta:) jag är supernöjd... Tack snälla ni<3
På juldagen blidde det ju fest hos vickan och Samuel:D O det var så lyckat, massa skratt, dans och vin MUMS haha:P Harrys var sådär så jag o vickan gick till monte med och kekade lite där haha:P Tack för den kvällen alla godingar.
I onsdags den 30 dec så firade jag och älsklingen 4 år:) Vi gick ut och åt och gick på bio. Vi såg Avatar. Så jäkla bra film! Den måste ni se om ni inte har gjort det:) Jag måste erkänna att jag var skeptisk först, när det handlade om en annan planet osv. Men jag blidde helt såld:)
På dagen i onsdags så åkte jag o Hanna till ikano, för Idol Erik och Calle skulle komma:) O det var så bra:D Jag är helt såld på Erik:P Nu har jag iaf pratat med han och fått min skiva signerad<3 Nu väntar jag på hans andra skiva med hans egna material:)
Nyårsaftonen spenderade vi i grebo med: Hanna, micke. Nova, Pia, tobbe, Doris, Troja (de två är hundar hehe) Sedan jag och Tim. Henkan och Lisette skulle ha kommt men Lisette var sjuk så de kunde inte:( Tråkigt!
Iallafall så var nyår skitkul, jag har nog inte skrattat så mycket på länge:) Vi åt tre rätters, spelade wii, sköt raketer o ja bara umgicks:) Jag vann förresten bowlingen. Fick så mycket som 239 poäng på en serie:) Slog rekordet haha:)
Nu när det är nytt år, så hoppas jag att detta blir så mycket bättre än förra. Det som var bra med det förra är att pappa gifte sig och det allra bästa är ju att Nova kom<3
Annars har det bara varit skit med depressioner, dödsfall, förlorat en av mina bästa vänner..... Ja usch, Nu går jag in med en ny positiv inställning och detta år..... Det ska bli BRA!
Jag har två nyårslöften och de är: 1. Bli mer sparsam med pengar (lycka till) 2. Träna regelbundet.
Nu går jag in stenhårt för att hålla dem!
Jag önskar er alla ett LYCKAT år 2010.

Kommentarer
Postat av: Vickan

Kul med ett nytt inlägg :D Hoppas att vi får det lika roligt på tisdag :P puss

2010-01-03 @ 17:27:13
URL: http://vickizzen.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja det var på tiden va? :P Ja vi kommer ha det skitskoj tror jag:D puss på dej snygglo.

2010-01-03 @ 20:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0