Grattis älskling:)

Idag fyller Tim år, imorse sjöng jag och gav han frukost och paket på sängen:) Sången vet jag inte om den var nåt vidare haha:P Men han blev glad över presenterna. Han fick da vinci koden boken alltså sedan fick han två säsonger av entourage, han älskar den serien. Ikväll skulle vi ha gått ut o ätit och jag skulle ju bjuda, men det är ju inte så lätt när man fortfarande inte fått sin lön:( ARG!!!!!!

Hatar rent ut sagt den där arbetsplatsen! Ska bli skönt att få komma därifrån, bara strul hela tiden!
Ja o idag är det massa snö:) jag vill ha vår nu så man kan gå i skinnjacka och jeansjackan, gud va härligt:)
Men det dröjer nog länge.
Nu ska jag gå och fixa mej lite, ska träffa vickan. Vi måste uträtta några ärenden på stan;) Blir ju ta på sig mössan me:)
På fredag efter att jag har jobbat till nio så åker jag o Tim ner till vimmerby. Tims pappa fyller 50 på lördagen och sedan på lördagskvällen så ska Emelie firas:D Längtar!!!!!! Tror det kommer bli grymt kul:D
Jaja nu ska jag dra vidare, men ha det bra alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0