Glad ikväll:)

Känner mej väldigt glad nu:) Skönt när man känner så hihi.  Nu har jag börjat mitt vikariat på jobbet, det är ju bara på 50% men skönt att kunna hoppas in extra utöver det om man vill. Håller på att kolla efter annat, men det är skönt att ha detta så länge.
Idag träffade jag vickan o kissarna:) Stackars Gucci var så rädd, men fick en rapport förut att hon hade druckit lika mycket vatten som en kamel i öknen;) Antar att hon menar MYCKET vatten när hon skriver så haha:P
Kvällen på jobbet har varit lugn och skön, jag fick köra en av bilarna ikväll och det gillar jag:) Slippa gå ute i detta blask!
Annars händer det inte så mycket, imorn ska jag träffa Carro (en tjej som jag lärt känna på jobbet). Vi ska väl dra en fika eller nåt eller så åker jag upp 2 våningar eller hon ner 2 våningar så ses vi hos nån av oss:) Hennes pojkvän Rikard bor nämligen på 8: våningen i samma hus som oss:) Det var så kul för det var en gubbe som vi har på jobbet som kom på det och berättade för oss som inte visste det haha. Först hade jag suttit och haft socialt med honom och då berättade jag att jag bodde i kannan osv. Sedan hade Carro socialt med han och då berättade hon att hennes pojkvän bodde i kannan och typ hon också och då sa han: Men det gör ju Sara med så då bor ni i samma hus.
Haha så himla kul, världen är inte stor:P
Nee nu ska jag gå och sova, mina ben värker efter ikväll. Får ju springa trappa upp o trappa ner hela tiden. O jag har fått mammas knän + flera i släkten dvs DÅLIGA:(
Godnatt med er o Emelie hoppas du kan sova nu och att du inte är alltför pirrig för Rickys morgonsång imorn hehe;)
puss på er!

Kommentarer
Postat av: Vickan

Jadu det var massa vatten hon drack. det bara skvalade från köket haha. hon var på upptäcktsfärd i lägenheten imorse när samuel åkte till jobbet, så det blir nog bättre o bättre för varje dag förhoppningsvis :)

skönt att du fick bilen igår då förresten ;)

puss

2010-01-19 @ 09:40:29
URL: http://vickizzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0