Fredag:)

Jahopp då var det fredag igen och snart helg, usch jag blir så veckovill att jag inte vet vad det är för dag om dagarna:) Men på måndag blir det jobb och nu när jobbet kommer igång så blir det nog lättare:)
Annars händer det inte så mycket, idag har jag varit en sväng på stan och köpte två tröjor på gina för 149. Det var 50 % rea på dem. Det är så kul för jag har kollat så länge på dem när de kostade 149 kr styck men jag har aldrig köpt dem (duktigt) Men idag fick jag två för 149 ju:) Så då kunde jag inte låta bli:)
Ella har också varit snäll och köpt en klänning åt mej på ren på Jc i vimmerby. Hon hade en sån fin klänning i tisdags på vickans födelsedag och nu har jag en likadan fast i grått:) Tack gumman för att du köpte en till mej<3
Sedan sitter jag och bläddrar i nya Hm katalogen och GUD vilka fina klänningar och bikinis det finns. Jag ska snart beställa:)
O snart fyller jag år också:D Tim är ju först, jag har redan fixat present till han:) Så det är klart hehe:) Men iallafall så jag nästan inte bärga mej inför min födelsedag:) Jag vet, jag är barnslig;) Men så är jag när det gäller julafton och födelsedagar:)
Nu har jag nyss kekat, så tror jag ska slappa i soffan nu och kanske slumra till? :P Det är ju det bästa att få somna efter maten:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0