Dålig uppdatering!

Jo tack jag vet att jag inte har skrivit nåt här på länge, men det är mycke nu haha:P
Kan berätta lite om helgen: Jag jobbade kväll i fredags så när jag slutade klockan 21 så åkte jag o Tim ner till vimseby. På lördagen skulle Emelie firas:) Det var skitskoj, vi drog till pumpen senare och där gick det vilt till haha;)
På söndagen vaknade jag upp och kände att jag hade fått alldeles för mycket vin i mej och jag tänkte att detta var sista gången. Får se om det blir så:) Vi åkte hem till linket igen på söndagen o ci bara slappade hela dagen.
På måndagen alltså igår så var jag på storken och fick nya p-piller eftersom jag inte mår bra av mina gamla. Så det ska bli spännande att se om dessa funkar bättre:) Sedan åkte vi ut till grebo, där hjälpte Tim yill att måla lilla toan och jag tog hand om Nova o Hanna gick och plockade lite:) Sedan tog vi med oss Totte hem som hade varit där över helgen.
Idag åkte jag, Hanna, Nova; Lisette och Pia ut till tornby. Nova tyckte det var svinkul när man bar runt henne inne på IKEA och lekte haha, SÖTNÖT<3  Jag köpte förresten ingenting:) Hatten av för mej!!!!
Förut så ringde Vickan och hade långtråkigt så vi gick på en liten promenad runt ån, det var skoj att snacka lite skit:) Sedan följde hon med upp till oss och fick i sig lite te hehe. Vi bokade även ett träningspass imorn. Det ska bli spännande att se vad vi tycker om det:) Jag laddar för fullt nu:)
Nu sitter jag här och har precis kollat klart på Paradise Hotel finalen. Det var såå bra att Jackie och Parik vann tycker jag:D De förtjänade det mest!
Nu ska jag gå o knyta mej, är såå trött:)
Godnatt med er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0