En månad kvar...

Till julafton:D Gud vad jag längtar, så himla mysigt! Jag har köpt en del klappar, men har en del kvar. Vet vad alla ska få så det är bara att köpa dom, skönt! Får se när Tim och jag tar en dag på stan och handlar det mesta:) Jag ska börja pynta nu på torsdag, med julgardiner och adventsstakar och stjärnor:) Julgranen sätter jag upp nästa vecka:P Haha ja jag vet att jag är tidig med granen men jag tycker det är så mysigt:) Drömde inatt att det snöade massa, tänk om det skulle vara massa snö på första advent:) Stämningen blir mycket bättre då. Inte för att jag har några problem med att hitta julstämningen iallafall, är som ett barn då ju haha.
Imorn åker jag ut till grebo och sover till torsdag. Eftersom Hanna o micke inte har någon bil (på service) Så får de åka med mej in till stan på torsdag förmiddag till mamma/babyträff. Hoppas ljusen har kommit då, så vi kan sortera det imorn kväll. Längtar som fasen att få hem min röda STORA fina lykta:) den ska stå på tvbordet:)
Sedan på torsdag är det pyntning och sen nördparty som gäller men bridgespel och pyntning av labbrockar:P haha nee skojja bara:P det blir nog kul du vickan, gott med vin me:). Men du måste översätta åt mej om jag inte förstår vad han säger:P haha. Tim ska också göra klart sin tatuering på torsdag:)
Sedan på fredag så blir det lugnt, sen på eftermiddagen kommer Hanna o Nova och vi ska ha fredagsmys här:) Tim o micke kommer inte vara med denna fredag eftersom de är och partar lite med jobbet:) Men Hanna eftersom de inte är här så kanske vi hör vad de sjunger på idol:P
På lördag morgon åker jag ner till vimmerby, det är den dagen jag, ella, emelie och sen nån mer ska bli stylade av makeup artister och sen bli fotade i en studio:) Vi ska också åka limo från vetlanda till jönköping tror jag. (har för mej att det var där studion låg) Så himla kul ju:D
Nu ska jag gå och kolla på lite stuff:) Sen blir det jobb ikväll. Hoppas på en biltur:)
Bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0