Vintern närmar sig:)

Guud vilket härligt väder det är idag:D Det är kallt, frost och solsken. När Hanna, Nova o jag vaknade upp i grebi imorse så var det 10 minus ute, så mysigt:) Allt känns mycket bättre nu vädret är som det ska, hoppas snön kommer snart me hehe.

Igår skulle ju jag o Hanna göra julgodis och jag får väl säga att det gick ASDÅLIGT HAHA. Vi skulle göra jättegod choklad kola, som mormor gjorde förr, men det blev choklad sås av den istället. Så köp lite glass nu Hanna så du kan äta upp det haha:P Sedan tänkte vi testa att smälta vit choklad och lägga i små knäckformar, men Hanna hade ingen djup tallrik så hon tänkte att vi skulle lägga chokladen direkt i kastrullen. Jag måste säga att jag var SKEPTISK haha:P  Chokladen brände naturligtvis fast och vi fick slänga hela skiten. Vi struntade i choklad tryffeln:P Jag ska prova att göra choklad kolan igen, det är ju inte så svårt;P Men tack gumman för en trevlig och ROLIG kväll<3
Har ju inte berättat om när jag, ella, patte o ante var och fotograferades. Vi åkte från vimmerby runt halv tolv, för limon skulle hämta oss vid stationen 12:40 och köra oss till studion. Där fick vi vänta ett tag, sedan blev vi fixade av makeup-artister:) Det var så himla roligt. Efter det fick vi byta om o fixa håret (fick göra håret själva) Sedan var det igång. Vi blev väl klara runt 18:00 på kvällen och eftersom vi inte hade ätit nåt på hela dagen så åkte vi till donken:) Där inne höll jag på att skratta ihjäl mej för hlt plötsligt säger patte: Ante! Vad har du på mössan? O jag kollar ju natuligtvis och ser något brunt och tänkte tyst för mej själv: Har han fått en hamburgarbit på mössan?, Hur fan gick det till? Sedan börjar polletten falla ner för oss alla och vi utbrister att han har en fågelskit mitt på pannan på mössan. Ante blir nervös och tar av den och torkar bort skiten med en servett och vill inte använda mössan mer haha. Jag satt och tjöt säkert i tio minuter:P Så roligt när man skrattar så mycket:D
Tack alla ni för en helrolig dag:)
Nu sitter jag och tänker på vad jag ska äta idag, Jag ska åka till jobbet vid halv fyra så måste komma på något snart.
Ha en bra dag alla ni:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0