Sjuk:(

I måndags kväll kände jag att jag började få ont i halsen, lite förkyld och febrig. Jag hade lite temp runt 37,7. (brukar vanligtvis ligga på 36.7 i vanlig temperatur, så därför blir jag hängig bara vid lite feber). Jag fick lite smått panik, för jag har verkligen inte tid med just nu, För igår skulle jag jobba, jag skulle Jossa ha kommit, På fredag ska jag o vickan till sthlm och på lördag är det Novas dop. Jag jobbade fast jag hade 38 i feber igår när jag åkte dit, men jag måste ha pengarna, men fy vad dåligt jag mådde:(. När jag kom hem hade jag 38,5 och jag gick och la mej med två täcken för jag frös som en bäver, sedan tog jag två panodil, oc då gick den ner. Jag fick ställa in besöket av Jossa idag:( Men vi ska träffas nästa onsdag istället:) Ska bli så himla kul, var nog flera månader sen vi sågs. Så idag och imorn ska jag kurera mej ordentligt.  Men tror jag är på bättringsvägen, kekar esberitox och c-vitamin:) Det är väldigt bra när man är förkyld, har nog använt dessa grejer sedan jag var tio år:) Mamma som har tryckt i mej det och det funkar:)
Nu ska jag gå och snyta mej för hundra femtio elfte gången idag.
ha det bra och krya på er, ni som är sjuka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0