Nu vet vi:)

Att det blir ERIK och CALLE i idolfinalen, som vickan och jag ska åka på:) Det var precis dom två som jag ville se, så det var tur. Så jäkla skönt att barnungen Tove åkte ut! När Erik sjöng iron maidens: run to the hills så fick jag tårar i ögonen och bara rös:) Så JÄVLA bra!!!!! Åh vad jag längtar tills fredag, visst vickan? :)
Det har inte hänt så mycket sen sist, i torsdags var jag på begravning och det var super fint. Nu vill jag ge all styrka till sophia och barnen.
Sedan igår så jbbade jag till halv tio, efter det åkte jag ut till grebo där Hanna, micke o Tim väntade haha (hanna väntade nog iallafall på mej) Nova låg och sov när jag kom.
Vi kollade på idol (de spelade in det och väntade att kolla tills jag kom:) Tack hörrni för en mysig kväll:)
Idag vaknade vi ju upp i grebo med och efter mys med Nova o frukost så bar det av in till stan. Där gick Hanna o jag på stan, sedan åkte jag o Tim ut till tornby och handlade julklappar. Idag har vi handlat till: Mamma o Roy, Susann o Teds ella. Nu är det bara Tom och en grej till Tim kvar, sen är jag klar:D Så skönt hehe:)
Nu ska jag gå o värma några lussebullar o dricka cola MUMS:D
Hejdå o ha en trevlig 2:a advent:)

Kommentarer
Postat av: Vickan

Ja det är klart att jag ser fram emot fredag! Kommer bli så kul :) men visst var det lite spännande igår ändå? Hehe

2009-12-05 @ 19:48:38
Postat av: Sara

Jo, det var lite spännande, fast jag fick ju reda av en arbetskamrat som skickade sms och berättade vem som åkte ut. haha klantigt:P Men glad blev jag. Erik var ju grym igår:D Det börjar vid 19:00 på fredag, så vi får höras snart o bestämma resavgång haha:P

2009-12-05 @ 19:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0