En till....

Kändis som dör. Nu är det brittany Murphy som har dött av hjärtstillestånd, jag tror stenhårt på att det var en överdos. Det är sorgligt, gillade henne i filmer. Tycker så synd om hennes barn också, helt plötsligt så finns inte mamma längre.
I mitt liv så händer det väl inte något ovanligt just nu. Imorn blir det möte på jobbet och förmodligen smörgåstårta då med:D O vi borde få våra julklappar från jobbet då kan man tycka, för det vet jag att vi ska få hehe:)
Sedan på onsdag så åker jag och Totte ner till vimmerby, Tim åkte dag eftersom han ska till tandläkaren imorn. Hanna, micke o Nova åker också ner på onsdag. O när jag kommer ner dit så ska jag träffa lillhanna för att byta julklappar och efter det träffa ella för att göra likadant hehe:) O kanske jossa med:P
Jag fattar inte vart all tid tar vägen:S Liksom om tre dagar är det julafton. Hur sjukt känns inte det? Var ju inte länge sen det var sommar.
Nu ska jag skriva listor på vad som ska packas och göras innan jag åker:P Gillar att göra det så jag kan stryka det som är klart sen:) Då har jag mer koll, annars kommer jag ju glömma nånting.
Om vi inte hörs innan så GOD JUL på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0